• inqu

9315 Occhiali da ciclismo da donna

9315 Occhiali da ciclismo da donna

Breve descrizione:

Numero di l'articulu: 9315
Taglia: Adultu
Stile: Sport
Materiale di u quadru: TR90 o PC
Materiale lente: PC
MOQ: 600 pezzi
Logo: ordine di u cliente più di 1000 pezzi
Culore: Personalizatu hè dispunibule
Tempu di consegna: 35 ghjorni
Certificatu: CE/ISO9001
Esempiu: Disponibile
Carica di mostra: Chì serà rimbursatu da u primu ordine di massa
Imballaggio convenzionale: saccu di plastica, 12pcs / scatula, 300pcs / cartone
Termini di Pagamentu: T / T depositu 30%, saldo di 70% prima di spedizione


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Parametri

Numeru di l'articulu 9315
Taglia Adultu
Stile Sport
Materiale di quadru TR90 o PC
Materiale di lente P PC
MOQ 600 pezzi
Logo Ordine di u cliente più di 1000 pezzi
Culore Personalizatu hè dispunibule
Tempu di consegna 35 ghjorni
Certificatu CE/ISO9001
Campione Disponibile
Charge di mostra Chì serà rimbursatu da u primu ordine di massa
Imballaggio convenzionale Saccu di plastica, 12 pezzi / scatula, 300 pezzi / cartone
Termini di pagamentu Depositu T / T 30%, saldo di 70% prima di spedizione

Tutti i lenti 100% revestimentu di prutezzione UV400, bluccà 100% dannosi raggi UVA è UVB.Ripristina u veru culore, eliminà a luce riflessa è a luce sparsa, rende u scenariu più chjaru è dolce è prutegge perfettamente l'ochji.U principale hè lenti culurite, u giallu hè per attività di notte, u neru hè polarizatu per a guida è altre attività.

CLARO, SUPERLIGERO, ELEGANTE E DUREVOLE - U disignu di giacca Cool Rimless permette un campu di visione più chjaru.U disignu ligeru hè ideale per a motocicletta è in bicicletta in bicicletta, guida, corsa, pesca, corsa, sci, arrampicata, trekking o altre attività all'aperto.Disegnu di moda è eleganti, cù combinazioni di culori ricchi di frames è lenti.Lenti è frames in policarbonate sò impatti, resistenti à i scratch, durable è infrangibile.

Mtb fog Sicurezza sport omu Motocicletta donna pesca (1)
Mtb fog Sicurezza sport omu Motocicletta donna pesca (2)
Mtb nebbia Sicurezza sport omu Motocicletta donna pesca (3)
Mtb Fog Sicurezza sport omu Motocicletta donna pesca (4)
Mtb nebbia Sicurezza sport omu Motocicletta donna pesca (5)
Mtb fog Sicurezza sport omu Motocicletta donna pesca (6)
Mtb fog Sicurezza sport omu Motocicletta donna pesca (7)
Mtb Fog Sicurezza sport omu Motocicletta donna pesca (8)
Mtb fog Sicurezza sport omu Motocicletta donna pesca (9)
Mtb fog Sicurezza sport omu Motocicletta donna pesca (10)
Mtb Fog Sicurezza sport omu Motocicletta donna pesca (11)
Mtb Fog Sicurezza sport omu Motocicletta donna pesca (13)
Mtb fog Sicurezza sport omu Motocicletta donna pesca (12)
Mtb fog Sicurezza sport omu Motocicletta donna pesca (14)
Mtb fog Sicurezza sport omu Motocicletta donna pesca (15)
Mtb Fog Sicurezza sport omu Motocicletta donna pesca (16)

L'occhiali di sole sò un tipu di prudutti di cura di a visione per prevene i danni à l'ochji umani causati da a forte luce di u sole.Cù a migliione di u materiale è u livellu culturale di e persone, l'occhiali di sole pò esse usatu cum'è accessori speciale per a bellezza o stile persunale.U nostru globu oculare (lenti) hè assai faciule d'assorbà i raghji ultraviolet, è u dannu di i raghji ultraviolet à l'ochji hè invisibili.Per prutege l'ochji, duvemu sempre portà occhiali di sole.L'oculisti ricumandenu chì deve sempre portà occhiali di sole per prutege i vostri ochji;Questu hè chì u nostru globu oculare (lente) hè assai faciule d'assorbà i raghji ultraviolet, è u dannu di i raghji ultraviolet hà duie caratteristiche prominenti: 1. U dannu di i raghji ultraviolet s'accumularà.Siccomu a luce ultravioletta hè una luce invisibule, hè difficiule per a ghjente di perceive intuitivamente.2. U dannu di i raghji ultraviolet à l'ochji hè irreversibile, vale à dì, irreparabile.Cume: a cirugia di cataratta pò esse rimpiazzata solu da lenti intraoculari.U danni à longu andà à l'ochju pò facilmente guidà à danni à a córnea è a retina, annebbiamentu di a lente finu à a cataratta, risultatu in danni visuali permanenti.

L'occhiali di ciclismu sò occhiali apposta da i ciclisti.In più di a funzione cumuna di i vetri sportivi generale, hà ancu a funzione di bluccà a radiazione ultravioletta.Sicondu e diverse esigenze, i bicchieri di bicicletta duveranu sceglie diverse culori di lenti.A maiò parte di i ciclisti viaghjanu nantu à a strada, è in un ghjornu assulanatu, a strada riflette u sole megliu cà u fangu o l'erba.A causa di e diverse pusizioni di cavallu, i ciclisti anu più tempu per fighjà direttamente à a strada chì i ciclisti ordinali, ricevendu cusì più riflessioni UV?L'assorbimentu longu di i raghji UV da l'ochji pò causà cataratte!A maiò parte di l'amici chì viaghjanu in bicicletta anu l'esperienza di lacrime chì sò soffiate da u ventu è oggetti stranieri in l'ochji, nò?Se cavalcate in l'inguernu cupertu di neve in ogni locu, o in Tibet, chì hè cupartu di neve è ghjacciu in tuttu l'annu, u sole brilla direttamente nantu à l'ochji dopu à riflette nantu à a neve, è hè faciule per soffre di "cecità di neve". .I bicchieri di ciclismu ponu assai prutezzione di i vostri L'ochji ùn sò micca danati da questi.

Avemu avà parechji travagliadori eccezziunale i clienti bè à u marketing, QC, è travaglià cù tipi di prublemi fastidiosi durante u sistema di creazione per Hot New Products China Polarized Cycling Glasses Bike Glasses Eyewear UV400 Proof Outdoor Sport Sunglasses Men Women Gafas Ciclismo Glasses, Avemu un prufessiunale squadra per u cummerciu internaziunale.Pudemu risolve u prublema chì scuntrà.Pudemu furnisce i prudutti chì vulete.Per piacè sentite liberu di cuntattateci.
Hot New Products China Driving Sunglasses and Glasses Design Colorful Frame for Men price, Cù u crescente di a cumpagnia, avà i nostri prudutti è suluzioni venduti è serviti in più di 15 paesi in u mondu, cum'è l'Europa, l'America di u Nordu, u Mediu Oriente, Sudamerica, Asia Meridionale è cusì.Cume avemu in mente chì l'innuvazione hè essenziale per a nostra crescita, u sviluppu di novi prudutti hè constantemente. Inoltre, e nostre strategie di operazione flessibili è efficienti, Merchandise di alta qualità è prezzi competitivi sò esattamente ciò chì i nostri clienti cercanu.Ancu un serviziu considerableu ci porta una bona reputazione di creditu.

FAQ

1. Puderaghju una mostra?

Iè, pudemu mandà i campioni à voi. Ma, avemu bisognu di piglià a carica per a prima volta, a tarifa di mostra serà tornata dopu avè fattu l'ordine.O pudete furnisce u vostru contu FEDEX o DHL, UPS.

2. Cumu circa a qualità?

Avè l'acquistu u CE.100% QC in u prucessu di produzzione. U nostru capu di i prudutti hà 15 anni di sperienza in a fabricazione di occhiali.

3. Puderaghju aduprà u mo propiu LOGO o disignu nantu à e merchenzie?Sò liberi ?

Iè, u logu persunalizatu è u disignu nantu à a produzzione di massa sò dispunibili.

4. Chì ghjè u tempu di consegna ?

I frames di stock sò in una settimana dopu u pagamentu ricevutu.

Per l'ordine OEM, u tempu di consegna hè di circa 20-- 35 ghjorni chì dipende da u materiale è u Design.

5. Possu cunfidà di tè ?

Assolutamente SI.Wenzhou Centar Optics Co., LTD.hè un fabricatore è esportatore specializatu di occhiali.Avemu statu in questu campu per più di 18 anni. Hè stata a lode è l'affirmazioni di u cliente.

6. Chì sò i termini di pagamentu ?

T/T, Western Union.


  • Previous:
  • Next: