• inqu

Occhiali da sole 9080 Nylon Diamond

Occhiali da sole 9080 Nylon Diamond

Breve descrizione:

Numero di l'articulu: 9080
Taglia: Adultu
Stile: moda
Materiale di a cornice: ACCIAIO INOX
Materiale di lenti: P Polaroid / nylon / PC
MOQ: 300 pezzi
Logo: ordine di u cliente più di 2000 pezzi
Culore: Personalizatu hè dispunibule
Tempu di consegna: 10-25 ghjorni
Certificatu: CE/FDA/ISO9001
Esempiu: Disponibile
Carica di mostra: Chì serà rimbursatu da u primu ordine di massa
Imballaggio convenzionale: saccu di plastica, 12pcs / scatula, 300pcs / cartone
Termini di Pagamentu: T / T depositu 30%, saldo di 70% prima di spedizione


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Parametri

Numeru di l'articulu 9080
Taglia Adultu
Stile moda
Materiale di quadru INOSSIDABILE
Materiale di lente P Polaroid / nylon / PC
MOQ 300 pezzi
Logo Ordine di u cliente più di 2000 pezzi
Culore Personalizatu hè dispunibule
Tempu di consegna 10-25 ghjorni
Certificatu CE/FDA/ISO 9001
Campione Disponibile
Charge di mostra Chì serà rimbursatu da u primu ordine di massa
Imballaggio convenzionale Saccu di plastica, 12 pezzi / scatula, 300 pezzi / cartone
Termini di pagamentu Depositu T / T 30%, saldo di 70% prima di spedizione

Occhiali da sole polarizzati per donna Occhiali da sole da donna in nylon con lenti tagliate a diamanti Occhiali da sole a farfalla senza vite di marca di lusso oculos de sol femin

Occhiali da sole donna diamanti (1)
Occhiali da sole donna diamanti (5)
Occhiali da sole donna diamanti (2)
Occhiali da sole donna diamanti (4)
Occhiali da sole donna diamanti (3)
6

L'occhiali di sole sò un tipu di prudutti di cura di a visione per prevene i danni à l'ochji umani causati da a forte luce di u sole.Cù a migliione di u materiale è u livellu culturale di e persone, l'occhiali di sole pò esse usatu cum'è accessori speciale per a bellezza o stile persunale.U nostru globu oculare (lenti) hè assai faciule d'assorbà i raghji ultraviolet, è u dannu di i raghji ultraviolet à l'ochji hè invisibili.Per prutege l'ochji, duvemu sempre portà occhiali di sole.L'oculisti ricumandenu chì deve sempre portà occhiali di sole per prutege i vostri ochji;Questu hè chì u nostru globu oculare (lente) hè assai faciule d'assorbà i raghji ultraviolet, è u dannu di i raghji ultraviolet hà duie caratteristiche prominenti: 1. U dannu di i raghji ultraviolet s'accumularà.Siccomu a luce ultravioletta hè una luce invisibule, hè difficiule per a ghjente di perceive intuitivamente.2. U dannu di i raghji ultraviolet à l'ochji hè irreversibile, vale à dì, irreparabile.Cume: a cirugia di cataratta pò esse rimpiazzata solu da lenti intraoculari.U danni à longu andà à l'ochju pò facilmente guidà à danni à a córnea è a retina, annebbiamentu di a lente finu à a cataratta, risultatu in danni visuali permanenti.

L'occhiali di sole polarizati bloccanu l'abbaglianti sgradevoli mentre pruteggenu i vostri ochji da i raghji UV.Tout grâce à des filtres à poudre métalliques qui « sélectionnent » la lumière lorsqu’elle la frappe.L'occhiali di sole polarizzati ponu assorbe selettivamente alcune di e lunghezze d'onda chì custituiscenu i raghji di u sole perchè usanu polveri metalliche finissima (ferru, ramu, nichel, etc.).In fatti, quandu a luce sbatte a lente, hè eliminata basatu annantu à un prucessu chjamatu "interferenza distruttiva".Questu hè, quandu certe lunghezze d'onda di luce (in questu casu ultraviolet a, ultraviolet b, è qualchì volta infrared) passanu à traversu a lente, anu annullatu l'altru in l'internu di a lente, versu l'ochju.Ùn hè micca un accidentu chì l'onde sovrapposte chì custituiscenu l'onda di luce: e creste di una onda si combinanu cù i bassi di e so onde adiacenti, facendu chì si annullanu l'un l'altru.U fenomenu di l'interferenza distruttiva dipende da l'indici di rifrazione di a lente (vale à dì, u gradu à quale i raghji di luce deviate da l'aria mentre passanu à traversu diversi sustanzi), è ancu da u grossu di a lente.In generale, u grossu di a lente ùn varieghja micca assai, è l'indice di rifrazione di a lente varieghja secondu a diferenza in a cumpusizioni chimica.

FAQ

1. Puderaghju una mostra?

Iè, pudemu mandà i campioni à voi. Ma, avemu bisognu di piglià a carica per a prima volta, a tarifa di mostra serà tornata dopu avè fattu l'ordine.O pudete furnisce u vostru contu FEDEX o DHL, UPS.

2. Cumu circa a qualità?

Avè l'acquistu u CE.100% QC in u prucessu di produzzione. U nostru capu di i prudutti hà 18 anni di sperienza in a fabricazione di occhiali.

3. Puderaghju aduprà u mo propiu LOGO o disignu nantu à e merchenzie?Sò liberi ?

Iè, u logu persunalizatu è u disignu nantu à a produzzione di massa sò dispunibili.

4. Chì ghjè u tempu di consegna ?

I frames di stock sò in una settimana dopu u pagamentu ricevutu.
Per l'ordine OEM, u tempu di consegna hè di circa 20-- 35 ghjorni chì dipende da u materiale è u disignu.

5. Possu cunfidà di tè ?

Assolutamente SI.Wenzhou Centar Optics Co., LTD.hè un fabricatore è esportatore specializatu di occhiali.Avemu statu in questu campu per più di 18 anni. Hè stata a lode è l'affirmazioni di u cliente.

6. Chì sò i termini di pagamentu ?

T/T, Western Union.


  • Previous:
  • Next: