• inqu

7922 Cornice ottica senza viti Cornice ottica in metallo Occhiali da vista in acciaio inossidabile Cornice ottica senza viti Copertura in acciaio in due colori Specchio ottico Anti-luce blu Occhiali per computer Cornice ottica in acciaio inossidabile

7922 Cornice ottica senza viti Cornice ottica in metallo Occhiali da vista in acciaio inossidabile Cornice ottica senza viti Copertura in acciaio in due colori Specchio ottico Anti-luce blu Occhiali per computer Cornice ottica in acciaio inossidabile

Breve descrizione:

N° d'articulu: 7922
Dimensione di u quadru: 52 18-142 mm
Stile: Moda
Materiale di a montura: lunette in acciaio inox
Materiale lente: PC
MOQ: 300 pezzi
Logo: ordine di u cliente più di 600 pezzi
Frame: U culore persunalizatu hè dispunibule
Tempu di consegna: 35 ghjorni
Certificatu: CE, FDA, ISO9001
Esempiu: Disponibile
Carica di mostra: Seremu rimbursati da u primu ordine di massa
Imballaggio convenzionale: saccu di plastica, 12pcs / scatula, 300pcs / cartone
Termini di pagamentu T / T 30% di depositu, 70% di saldo prima di spedizione


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Parametri

Numeru di l'articulu 7922
Size Frame 52 18-142 mm
Stile Moda
Materiale di quadru Lunettes en acier inoxydable
Materiale di lente PC
MOQ 300 pezzi
Logo Ordine di u cliente più di 600 pezzi
Colore di u quadru Personalizatu hè dispunibule
Tempu di consegna 35 ghjorni
Certificatu CE, FDA, ISO9001
Campione Disponibile
Charge di mostra Seremu rimbursati da u primu ordine di massa
Imballaggio convenzionale Saccu di plastica, 12 pezzi / scatula, 300 pezzi / cartone
Termini di pagamentu Depositu T / T 30%, saldo di 70% prima di spedizione

Lunettes en acier inoxydable Montature optique en acier inoxydable

principale
5
6
7

Ritratti

1
4
3
8

imballaggio

7

I frames di l'occhiali sò una parte impurtante di i vetri, chì principarmenti ghjucanu u rolu di sustene l'occhiali, è i frames di occhiali cù una bella apparenza ponu ancu ghjucà un bellu rolu.I materiali sò principarmenti metalli, plastica o resina, materiali naturali, etc. Sicondu u stilu, pò esse divisu in full frame, half frame, senza frame è altri tipi.Un paru di montature di spettaculi hè di solitu cumpostu di parti principali cum'è l'anellu di specchiu, u nasu, a testa di pila è u pede di specchiu.1. Mirror Ring (frame): A pusizione di l'assemblea di a lente, aduprate fili metallichi, fili di nylon è viti per riparà e lenti per mezu di grooves o fori di perforazione, chì affetta u tagliu di e lenti è a forma di i vetri.2. Ponte di u nasu: Connect the left and right mirror circles or directly connect with the lens fixedly.U ponte di u nasu hè o pusatu direttamente nantu à u nasu o sustinutu da i stipuli nantu à u nasu.3. Cuscinetti di nasu: cumpresi stipules, stipules box è stipules.I stipuli sò in cuntattu direttu cù u nasu è ghjucanu u rolu di sustegnu è stabilizà u quadru.Certi cornici di plastica stampati sò dispunibuli senza u stipule stem è a stipule box, è i stipules attaccati à l'anellu di specchiu.4. Pile head: A cunnessione trà l'anellu di u specchiu è u pede di u specchiu hè generalmente curvatu.5. Piedi Mirror: U ganciu hè postu nantu à l'arechja, chì pò esse spustatu è cunnessu cù a testa di pila, chì ghjoca u rolu di riparà l'anellu specchiu.6. Cerniere: Un joint chì unisce a testa di pila è u pede di specchiu.7. Bloccu di serratura: Stringhje i viti per appiccicà i blocchi di serratura in i dui lati di l'apertura di l'anellu specchiu, in modu di riparà a funzione di a lente.

1. Full frame: Hè u tipu di quadru più cumunimenti utilizatu, chì hè carattarizatu da esse fermu è faciule di forma, è pò copre una parte di u grossu di a lente.2. Cornice di filu di nylon: Un filu di nylon assai fino hè utilizatu cum'è parte di u bordu di u quadru.A lente hè specialmente macinata per liscia u bordu inferjuri.Ci hè un groove strettu in u bordu inferjuri, cusì chì u filu di nylon hè incrustatu in u groove per furmà un quadru senza fondu.Stile, cusì u pesu hè assai ligeru, dà a ghjente un sensu di luce è chic, ma ancu più solidu.3. No frame: Stu tipu di quadru ùn hà micca un anellu di specchiu, solu u ponte di u nasu di metallu è u tempiu di metallo.A lente hè direttamente cunnessa cù u ponte di u nasu è u tempiu per viti.In generale, i buchi sò perforati in a lente.Frameless hè più liggeru è più chic chì i frames regularmente, ma un pocu menu forte.4. Quadru cumminatu: Ci sò dui setti di lenti à u quadru frontale, unu di quale pò esse vultatu, di solitu per l'usu interni è esterni.5. Frame Folding: U quadru pò esse plegatu in 40% o 40%, a maiò parte di i quali sò specchi di lettura.6. Half frame frame: A mità frame frame hè fatta di un filu di nylon assai magre cum'è parte di u bordu di frame, chì hè carattarizatu da u pesu ligeru, dà à e persone un sensu ligeru è unicu, è hè ancu relativamente fermu.7. Eyebrow frame: U quadru di sopracciglia hè simile à u quadru di mezzu frame.A mità di u quadru superiore hà solu un filu di loop, cum'è una sopracciglia, è un filu di nylon assai fino hè utilizatu cum'è a parte inferiore di u quadru.U stilu hè più di moda.
 

A nostra urganizazione hè stata specializata in strategia di marca.A satisfaczione di i clienti hè a nostra più grande publicità.Furnemu ancu una cumpagnia OEM per New Delivery per a Cina Pronta à spedire Metal Promotion Women Cat Eye Elegant Eyeglasses High Quality Eyewear, Trust us, pudete scopre una soluzione assai megliu in l'industria di e parti di l'automobile.
Novu Consegna per u prezzu di l'occhiali è l'occhiali di metallo in Cina, Cum'è una fabbrica sperimentata, accettemu ancu l'ordine persunalizatu è u facemu u listessu cum'è a vostra foto o mostra chì specifica e specificazioni è l'imballu di cuncepimentu di u cliente.L'obiettivu principale di a cumpagnia hè di campà una memoria satisfactoria à tutti i clienti, è stabilisce una relazione d'affari win-win à longu andà.Per più infurmazione, assicuratevi di cuntattateci.È hè u nostru grande piacè se ti piace avè una riunione persunale in u nostru uffiziu.

U cumpiimentu di u cunsumadore hè u nostru scopu primariu.Sostenemu un livellu coerente di prufessionalità, alta qualità, credibilità è serviziu per a consegna rapida per a Cina Vendita calda Metal Cat Eye Anti Blue Light Blocking Optical Glasses Frame Men Fashionable Myopia Optical Screwless Titanium Eyewear Eye Glasses Frame, Cù tuttu u principiu di "fede- basatu, u cliente prima ", accoltamu i cumpratori per chjamà solu o per e-mail per a cooperazione.
Consegna Rapida per e Montature di Occhiali in Cina è Prezzi di Montature di Occhiali di Moda, Vendimu principarmenti in grossista, cù i modi più populari è faciuli di fà pagamentu, chì paganu via Money Gram, Western Union, Trasferimentu Bancariu è Paypal.Per ogni altra discussione, sentite liberu di cuntattà i nostri venditori, chì sò seriamente boni è cunniscenze nantu à i nostri prudutti.

FAQ

1. Puderaghju una mostra?

Iè, pudemu mandà i campioni à voi. Ma, avemu bisognu di piglià a carica per a prima volta, a tarifa di mostra serà tornata dopu avè fattu l'ordine.O pudete furnisce u vostru contu FEDEX o DHL, UPS.

2. Cumu circa a qualità?

Avè l'acquistu u CE.100% QC in u prucessu di produzzione. U nostru capu di i prudutti hà 18 anni di sperienza in a fabricazione di occhiali.

3. Puderaghju aduprà u mo propiu LOGO o disignu nantu à e merchenzie?Sò liberi ?

Iè, u logu persunalizatu è u disignu nantu à a produzzione di massa sò dispunibili.

4. Chì ghjè u tempu di consegna ?

I frames di stock sò in una settimana dopu u pagamentu ricevutu.
Per l'ordine OEM, u tempu di consegna hè di circa 20-- 35 ghjorni chì dipende da u materiale è u disignu.

5. Possu cunfidà di tè ?

Assolutamente SI.Wenzhou Centar Optics Co., LTD.hè un fabricatore è esportatore specializatu di occhiali.Avemu statu in questu campu per più di 18 anni. Hè stata a lode è l'affirmazioni di u cliente.

6. Chì sò i vostri prezzi ?

I nostri prezzi sò sottumessi à cambià sicondu l'offerta è altri fattori di u mercatu.Vi manderemu una lista di prezzi aghjurnata dopu chì a vostra cumpagnia cuntattateci per più infurmazione.

7.Avete una quantità minima d'ordine?

Iè, avemu bisognu di tutti l'ordini internaziunali per avè una quantità minima d'ordine in corso.Sè vo circate di rivende, ma in quantità assai più chjuche, vi cunsigliemu di verificà u nostru situ web.

8.Chì hè u tempu di guida mediu?

Per i campioni, u tempu di consegna hè di circa 7 ghjorni.Per a produzzione di massa, u tempu di consegna hè di 20-30 ghjorni dopu avè ricevutu u pagamentu di accontu.I tempi di piombu diventanu efficaci quandu avemu ricevutu u vostru accontu, è avemu a vostra appruvazioni finali per i vostri prudutti.Se i nostri tempi di consegna ùn funzionanu micca cù a vostra scadenza, andate sopra u vostru esigenza.
Cù a vostra vendita.In tutti i casi, avemu da pruvà à accoglie i vostri bisogni.In a maiò parte di i casi, pudemu fà cusì.

9.What tipu di i metudi di pagamentu vo accettate?

Pudete fà u pagamentu à u nostru contu bancariu, Western Union o PayPal:
30% accontu in anticipu, 70% saldo contr'à a copia di B/L.

10.Pudete furnisce a documentazione pertinente?

Iè, pudemu furnisce a maiò parte di a documentazione cumpresi i Certificati di Analisi / Conformità;Assicuranza;Origine, è altri documenti d'esportazione induve necessariu.

Grazie mille per u vostru sustegnu !!!
Cordiali saluti.


  • Previous:
  • Next: