• inqu

7921 Ultra Trasparente Bicolore Steel Skin Optical

7921 Ultra Trasparente Bicolore Steel Skin Optical

Breve descrizione:

N° d'articulu: 7921
Dimensione di u quadru: 53 15-142 mm
Stile: Moda
Materiale di a montura: lunette in acciaio inox
Materiale lente: PC
MOQ: 300 pezzi
Logo: ordine di u cliente più di 600 pezzi
Colore Frame: Personalizatu hè dispunibule
Tempu di consegna: 35 ghjorni
Certificatu: CE, FDA, ISO9001
Esempiu: Disponibile
Carica di mostra: Seremu rimbursati da u primu ordine di massa
Imballaggio convenzionale: saccu di plastica, 12pcs / scatula, 300pcs / cartone
Termini di Pagamentu: T / T 30% di depositu, 70% di saldo prima di spedizione


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Parametri

Numeru di l'articulu 7921
Size Frame 53¨ 15-142 mm
Stile Moda
Materiale di quadru Lunettes en acier inoxydable
Materiale di lente PC
MOQ 300 pezzi
Logo Ordine di u cliente più di 600 pezzi
Colore di u quadru Personalizatu hè dispunibule
Tempu di consegna 35 ghjorni
Certificatu CE, FDA, ISO9001
Campione Disponibile
Charge di mostra Seremu rimbursati da u primu ordine di massa
Imballaggio convenzionale Saccu di plastica, 12 pezzi / scatula, 300 pezzi / cartone
Termini di pagamentu Depositu T / T 30%, saldo di 70% prima di spedizione

Cornici in metallo per l'omi Cornice ottica in metallo

mian
2
3
4

Ritratti

12
14
13
15

imballaggio

7

I frames di l'occhiali sò una parte impurtante di i vetri, chì principarmenti ghjucanu u rolu di sustene l'occhiali, è i frames di occhiali cù una bella apparenza ponu ancu ghjucà un bellu rolu.I materiali sò principarmenti metalli, plastica o resina, materiali naturali, etc. Sicondu u stilu, pò esse divisu in full frame, half frame, senza frame è altri tipi.Un paru di montature di spettaculi hè di solitu cumpostu di parti principali cum'è l'anellu di specchiu, u nasu, a testa di pila è u pede di specchiu.1. Mirror Ring (frame): A pusizione di l'assemblea di a lente, aduprate fili metallichi, fili di nylon è viti per riparà e lenti per mezu di grooves o fori di perforazione, chì affetta u tagliu di e lenti è a forma di i vetri.2. Ponte di u nasu: Connect the left and right mirror circles or directly connect with the lens fixedly.U ponte di u nasu hè o pusatu direttamente nantu à u nasu o sustinutu da i stipuli nantu à u nasu.3. Cuscinetti di nasu: cumpresi stipules, stipules box è stipules.I stipuli sò in cuntattu direttu cù u nasu è ghjucanu u rolu di sustegnu è stabilizà u quadru.Certi cornici di plastica stampati sò dispunibuli senza u stipule stem è a stipule box, è i stipules attaccati à l'anellu di specchiu.4. Pile head: A cunnessione trà l'anellu di u specchiu è u pede di u specchiu hè generalmente curvatu.5. Piedi Mirror: U ganciu hè postu nantu à l'arechja, chì pò esse spustatu è cunnessu cù a testa di pila, chì ghjoca u rolu di riparà l'anellu specchiu.6. Cerniere: Un joint chì unisce a testa di pila è u pede di specchiu.7. Bloccu di serratura: Stringhje i viti per appiccicà i blocchi di serratura in i dui lati di l'apertura di l'anellu specchiu, in modu di riparà a funzione di a lente.

Un bonu paru di frames deve avè materiale chì sò stabile, sicuru, affidabile è innocu à a pelle, è deve esse liggeru, forte è micca deformatu.Per i clienti, spessu cumprà da a perspettiva di a praticità di u quadru.Sceglie i frames secondu a cundizione di visione è l'usu U tempu d'usura Se l'occhiali deve esse purtatu per un bellu pezzu, altre cundizioni ponu esse rilassate in modu adattatu è un quadru più liggeru pò esse sceltu per riduce a fatigue di portà.Se i vetri sò purtati solu quandu leghje, fighjate a TV, etc., pudete sceglie u quadru secondu i vostri bisogni persunali.cundizione di visione Quelli cun miopia alta ùn deve micca sceglie frames half-frame è rimless, perchè u grossu di i lenti ùn hè micca solu unsightly, ma ancu faciule da dannu quandu accumpagnatu cù frames rimless.Quelli chì anu un astigmatismu più altu ùn deve micca elettu frames rimless, perchè e lenti cù frames rimless avarà u prublema di spustamentu di l'assi astigmatismu dopu l'usu longu, chì portanu à a deformazione di l'uggetti visti.bisogni specifichi Se u scopu di i vetru hè largamente per currisponde à l'imaghjini è l'occasione.À u listessu tempu, in u casu induve a cundizione di visione ùn limita micca u quadru, pudete sceglie secondu i vostri bisogni specifichi.E persone chì spessu s'impegnanu in attività fisiche è sporti à grande scala duveranu sceglie un quadru cù un quadru più compactu è un materiale di foglia plastica per riduce a chance di i vetri sò danati da cascate accidentali.Hè ricumandemu ancu di portà lenti di cuntattu durante l'esercitu.E persone cù u travagliu occupatu è i viaghji frequenti d'affari ponu sceglie frames fatti di materiali di memoria per evitari a deformazione è u dannu di i frames causati da a rimozione frequente è l'usura, u littering, o esse rottu per via di un locu impropriu in treni è aerei.schiacciatu.

Pruvemu per l'eccellenza, i fornitori di i clienti ", spera d'esse u squadra di cooperazione più benefica è l'impresa dominatrice per u persunale, i fornitori è i cumpratori, realizà una quota di valore è una publicità cuntinua per Wholesale OEM China 1080P HD 304 Stainless Steel Super Explosion-Proof Mini IP Camera , Avemu un cordiale benvenutu tutte e dumande di puntu di vista da a vostra casa è à l'esteru per cooperà cun noi, è aspittendu a vostra currispundenza.
Wholesale OEM China IP Camera, Mini Camera, Per l'innuvazione cuntinuu, vi presenteremu articuli è servizii più preziosi, è ancu fà una cuntribuzione per u sviluppu di l'industria di l'automobile in casa è in l'esteru.Tramindui i cummircianti domestici è stranieri sò assai accolti per unisce à noi per cresce inseme.

Innuvazione, bona qualità è affidabilità sò i valori core di a nostra impresa.Questi principii oghje più chè mai formanu a basa di u nostru successu cum'è una urganizazione internazionalmente attiva di medie dimensioni per a China Factory for China Manufacturer Aceate Temple Italy Brand Metal Stylish Prescription Eyeglasses, Attualmente, u nome di l'impresa hà più di 4000 tipi di suluzioni è hà guadagnatu assai bona reputazione è grandi azioni nantu à u mercatu domesticu è straneru.
China Factory for China Stylish Prescription Eyeglasses and Eyeglasses Spectacle Glasses prezzu, Speremu chì pudemu stabilisce una cooperazione à longu andà cù tutti i clienti, è spergu chì pudemu migliurà a competitività è ghjunghje a situazione win-win inseme cù i clienti.Accoltamu sinceramente i clienti di tuttu u mondu per cuntattateci per tuttu ciò chì avete bisognu! Benvenuti à tutti i clienti in casa è in l'esteru per visità a nostra fabbrica.Speremu d'avè relazioni di cummerciale win-win cun voi, è creà un dumane megliu.

FAQ

1. Puderaghju una mostra?

Iè, pudemu mandà i campioni à voi. Ma, avemu bisognu di piglià a carica per a prima volta, a tarifa di mostra serà tornata dopu avè fattu l'ordine.O pudete furnisce u vostru contu FEDEX o DHL, UPS.

2. Cumu circa a qualità?

Avè l'acquistu u CE.100% QC in u prucessu di produzzione. U nostru capu di i prudutti hà 18 anni di sperienza in a fabricazione di occhiali.

3. Puderaghju aduprà u mo propiu LOGO o disignu nantu à e merchenzie?Sò liberi ?

Iè, u logu persunalizatu è u disignu nantu à a produzzione di massa sò dispunibili.

4. Chì ghjè u tempu di consegna ?

I frames di stock sò in una settimana dopu u pagamentu ricevutu.
Per l'ordine OEM, u tempu di consegna hè di circa 20-- 35 ghjorni chì dipende da u materiale è u disignu.

5. Possu cunfidà di tè ?

Assolutamente SI.Wenzhou Centar Optics Co., LTD.hè un fabricatore è esportatore specializatu di occhiali.Avemu statu in questu campu per più di 18 anni. Hè stata a lode è l'affirmazioni di u cliente.

6. Chì sò i vostri prezzi ?

I nostri prezzi sò sottumessi à cambià sicondu l'offerta è altri fattori di u mercatu.Vi manderemu una lista di prezzi aghjurnata dopu chì a vostra cumpagnia cuntattateci per più infurmazione.

7.Avete una quantità minima d'ordine?

Iè, avemu bisognu di tutti l'ordini internaziunali per avè una quantità minima d'ordine in corso.Sè vo circate di rivende, ma in quantità assai più chjuche, vi cunsigliemu di verificà u nostru situ web.

8.Chì hè u tempu di guida mediu?

Per i campioni, u tempu di consegna hè di circa 7 ghjorni.Per a produzzione di massa, u tempu di consegna hè di 20-30 ghjorni dopu avè ricevutu u pagamentu di accontu.I tempi di guida
diventate efficace quandu avemu ricevutu u vostru accontu, è avemu a vostra appruvazioni finali per i vostri prudutti.Sì i nostri tempi di piombu ùn viaghjanu micca
a vostra scadenza, andate sopra u vostru esigenza.
Cù a vostra vendita.In tutti i casi, avemu da pruvà à accoglie i vostri bisogni.In a maiò parte di i casi, pudemu fà cusì.

9.What tipu di i metudi di pagamentu vo accettate?

Pudete fà u pagamentu à u nostru contu bancariu, Western Union o PayPal:
30% accontu in anticipu, 70% saldo contr'à a copia di B/L.

10.Pudete furnisce a documentazione pertinente?

Iè, pudemu furnisce a maiò parte di a documentazione cumpresi i Certificati di Analisi / Conformità;Assicuranza;Origine, è altri documenti d'esportazione induve necessariu.

Grazie mille per u vostru sustegnu !!!
Cordiali saluti.


  • Previous:
  • Next: