• inqu

News

Prucessu di quadru in acetate

1. Open materiale, calculu taglia, pigghiari calipers à misurà u scaffale A, B plus 4 margini di calculà u piattu, u veru quantu à apre u materiale à vede i specificazioni di u piattu à calculà u megliu modu di apre materiale.U materiale apertu pò apre 800-1000 pagamentu per ghjornu secondu l'operatore per decide.
2. Spell lascia spell zhuang, prima cù u binder à spell foglie, foglie sò generalmente cù materiale biancu (foglia trasparente) à spell, testa zhuang hè in generale cù spell core ochju (car circle left core ochju) à spell.Pò esse fattu in 12 ore.
3. Per l'anellu esternu di a vittura, a maiò parte di e fabbriche usanu avà macchine CNC per guidà, è aghjustà u funziunamentu di a macchina cù disegni sviluppati da l'ingegneria.Tempu di l'anellu esternu di a vittura generale 5-7 ghjorni o più, secondu u numeru à calculà.Una macchina à ghjornu di vittura 300 ~ 400 paghe circa scaffale.

acetate-frame1335123

4. Altezza di a foglia di vittura: culteddu supiriore è bassu, bisellu Angle di a testa di a splutazioni di vittura 7C / gradu, a pusizione di bisellu di a testa di a splutazioni di vittura, vede quale forma di u scaffale, cunfirmà a pusizione di bisellu prima di fà.Fly u spessore di fondu, in generale prima di 4,2 ~ 3,8.U tempu hè 3 ~ 5 ghjorni
5. Bending frame: appughjà a linea, se a dimensione di curvatura hè curretta.A parti suprana è bassa di u fasciu mediu di a vittura, vede s'ellu a forma hè coherente cù i disegni è e mostre.Posizione obliqua di a foglia di vittura.

6. Sottu à u canna: prima garage à fà burrs scraping manuali e poi rough rolling (rough rolling per 3 ghjorni) è poi turnà in rolling (in rolling per 2 ghjorni) liscia rolling (1 ghjornu) prucessu gamba foglia ùn hè spiegazione dettagliata.Simile à a scatula, ci vole 10 à 15 ghjorni per compie.
7. Nail colla: prima di tuttu, chiovu i denti cù unghie machine à colla, chiovu la gamba grinding position cerniera, grind la vite rub zhuang testa.Tempu di unghie 7 ~ 10 ghjorni
8 lucidatura lucidatura: primu ghjocu di sabbia in polvere, cera lucidante, luce, cera ligera, cera.A lucidatura dura generalmente 2 ~ 3 ghjorni
9. Imballaggio di i prudutti finiti: prima stampata pad, dopu stampata a carta, calibrazione, cera di lucidatura, pulizia di u scaffale, è infine imballaggio QC inspezione, pugilatu.U tempu hè 3 ~ 5 ghjorni

acetate-frame2689

Tuttu u prucessu di pruduzzione hè cumpletu in un quadru in generale in 35 ~ 45 ghjorni, ci sò altri prucessi, cum'è l'incisione di u filu di cola di cristallo, set di diamanti, pezzi di sabbiatura laser, è cusì per vede i bisogni di disegnu per decide.
A produzzione generale di attellu hà un prugramma di pruduzzione, un accordu specificu di u dipartimentu di produzzione di Ann, seguimentu.
In più, a fabbrica di citazioni di u prucessu di lamiera hè generalmente di circa 16 ~ 18 yuan, a quotazione hè generalmente secondu a somma di u prezzu di a lamiera + u prezzu di l'accessori di seta di u pede + a linea di produzzione + i materiali ausiliari è i prufitti.


Tempu di post: Jul-14-2022