• inqu

News

Mini lunettes de lecture

Ultra-portable: una dimensione di carta di creditu.Simplisticu, eccezziunale compactu, è pocu prufilu, eccellente per portà in a vostra sacchetta, picculi clutch / borsa, portafoglio o qualsiasi spaziu chjucu per usu di cortu termini / emergenza.Pratu d'avè quandu leghje menu / fattura in ristorante, informazioni di shopping in centri commerciali, avvisi SMS, ecc., Sò cusì dispunibuli chì ponu ancu diventà u vostru fedele cumpagnu di occhiali di lettura casuale / d'emergenza.

1

Cunfortu: un pruduttu assai praticu è cunvene, simplificà a vostra vita, allevia a pressione in i dui lati di a testa è l'arechje.In particulare quandu avete mal di testa è pressione nantu à l'arechje, o cum'è a lettura in u lettu da u vostru latu, questi occhiali senza scopu di riposu di u nasu di piuma luce seranu una bona scelta per voi.

Generazione Aggiornata: Cuscinetti nasali in silicone morbidi ingranditi, chì anu spazii di cuntattu più grandi, adesione più forte, è cornici flessibili leggermente più strette per assicurà una presa megliu, menu prubabile di sfilà u nasu.È se portate occhiali miopi è sò ancu lungimi, allora stu pince-nez pò ancu esse clippatu à l'esterno di i vetri miopi per risponde à e vostre diverse esigenze.I casi di carte morbidi è sottili ùn graffianu micca e lenti, è più durable, impegnanu menu spaziu.

Applicabilità: Hè appositamente cuncepitu per i ponti di nasu altu, chì significa chì hè adattatu per a maiò parte di l'Europei è l'Americani in vacanze, lettura spontanea, etc.Funziona bè per usu occasionale.Una grande scelta per viaghjà è backpacking, è rigali unichi per a vostra famiglia è amichi.

Shopping senza preoccupazioni: i vetri furnisce un serviziu di rimborsu di 60 ghjorni.Sì avete qualchì quistione, per piacè cuntattateci senza esitazioni.Seremu rispunsevuli di i nostri vetri.Avemu cura di a bellezza di u mondu, avemu cura di voi.

mini-lucchi di lettura1784

U PACCHETTU INCLUDE: stu pacchettu vene cun paia di occhiali di lettura ultra sottili è piatti flessibili, un paio di mini portacarte di carte di creditu O 1 custodia in silicone per l'occhiali di u telefuninu pò esse muntatu nantu à a parte posteriore di u telefuninu per almacenà i vetri.
SEMPRE CU VOI OVUNQUE VAI: I Occhiali sò di dimensioni di una carta di creditu è ​​facili da infilà in a vostra sacchetta, portafoglio o borsa.Venite cù una borsa di trasportu divertente è per prutegge i vostri occhiali, ùn importa induve andate, pudete piglià cun voi.
PREFETTU PER: Per u travagliu di l'urdinatore, menu di lettura di libri, telefoni cellulari, ghjurnali, etichette di prudutti o di prescrizione, fatture, ricevute, libri, o rivisione di u cuntrollu quandu si cena o qualcosa quandu site fora è l'illuminazione hè bassa o a stampa hè chjuca.
Occhiali di lettura di alta qualità: Ogni paru di sti lettori comodi è efficaci vi pudete fidà di leghje è piacè di leghje u vostru libru preferitu o aduprà a vostra tavuletta senza strainà l'ochji.PONTE REGULABILE: Questi occhiali di lettura anu un ponte regulabile chì li permette di esse pusatu comodamente sopra u nasu.
L'AMARE, L'AMU GARANTIMU: I nostri prudutti sò fatti di i migliori materiali per assicurà a durabilità longu cù u prezzu raghjone.Semu spicializati in diversi dipartimenti ottici cum'è eyewear cases.Guarantimu i nostri clienti 100% satisfaczione per 30 ghjorni.


Tempu di post: Jul-14-2022